czwartek, 10 lutego 2011

Do Biedronki...

- Patryk i co myślisz o tej torbie?
- Jak do Biedronki.
- Daniel co myślisz o tej torbie?
- Dobra na zakupy do Biedronki!

Co oni z tą Biedronką? Miała być piękna wiosenna, elegancka torba. Rzeczywiście trochę wyszła jak porządniejsza siatka :) Ale dzięki tej torbie już mam pomysł na kolejną więc siatko-torba spełniła swój obowiązek. Zrobiłam ją z resztek czerwonego, grubego materiału, ale niestety moja maszyna buntowała się. Bardzo pęntelkowała i myślę, że to wina niedobranej igły. Muszę poczytać o igłach. Cieszy oko mój nowy hande made. 


Dzięki pikowaniu również podszewki torba jest sztywna.   


Nie ma żadnego zapięcia, ale właśnie taka miała być :)


Najbardziej podobają mi się kwadraty.


3 komentarze:

  1. Super torba! Jak do Biedronki ;-) Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze torbę przeprosić, bo świetnie się sprawdza, szczególnie jak idę gdzieś z moją córcią i nie ma szatni, jedzenie, picie, szalik, kurtka itd., wszystko się mieści i jeszcze zakupy z biedronki... jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie torby na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń